de Glutenvrije Bier Specialist

Gratis verzenden boven €85,00 (NL)

Gratis afhalen in Enschede

Verzendkosten €6,50 (NL)
c3c29a36bba1412008328037968efa05.gif
Webwinkel Keurmerk
Nieuwsbrief aanmelding




Aanmelden

De veelgestelde vragen (FAQ) zijn ingedeeld per categorie. U kunt hieronder per categorie uw vraag terug vinden.

Bestellen
 Als ik meerdere bestellingen op een dag plaats, kunnen deze worden samengevoegd om extra verzendkosten te voorkomen?
 Hoe kan ik een product bestellen?
 Hoe verstuur ik een bestelling via de site?
 Is bestellen bij de Glutenvrije Bier Specialist wel veilig?
 Ik heb geen bevestigingsmail gehad. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
 Is het bier dat ik wil bestellen op voorraad?
 Ik wil mijn order annuleren. Is dat mogelijk?
 Ik wil een deel van mijn bestelling die ik heb ontvangen retourneren. Kan dat?
 Ik wil mijn order wijzigen. Kan dat?
 Ik woon niet in Nederland. Kan ik toch bier bij de Glutenvrije Bier Specialist bestellen?
 Ik zou graag een factuur van mijn bestelling willen ontvangen.
 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
 Levert de Glutenvrije Bier Specialist ook bierpakketten?
 Moet ik eerst inloggen voordat ik kan bestellen?
 Verkoopt de Glutenvrije Bier Specialist ook bierglazen?
 Verkopen jullie ook alcohol aan personen onder 18 jaar?
 Verkopen jullie ook jullie bier in geschenkverpakking?
 Verzoeken tot nalevering van producten
 Wanneer is mijn bestelling definitief?
 Wat betekenen de groene, gele en rode balkjes bij de producten?
Betalen
 Is achteraf betalen ook mogelijk?
 Ik maak liever zelf het bedrag dat ik moet betalen over. Kan dat?
 Is online betalen bij de Glutenvrije Bier Specialist wel veilig?
 Mijn betaling is afgeschreven door Stichting Pay.nl, CCV Holland of Stichting Mollie Payments? Klopt dat?
 Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
 Waarom moet ik als ik heb gekozen voor gratis verzending toch extra kosten betalen voor mijn betaalmethode?
 Wat moet ik doen als ik de melding krijg dat de betaling is mislukt?
Bieren
 Hebben al jullie artikelen het glutenvrije logo?
 Hoe kan ik een suggestie voor een nieuw bier doorgeven?
 Waarom hebben veel glutenvrije bieren geen officieel glutenvrij logo? Kan ik bier zonder glutenvrij logo wel veilig drinken?
 Wat is glutenstapeling
 Worden jullie bieren gecontroleerd op de aanwezigheid van gluten?
 Zijn al jullie bieren glutenvrij?
 Zijn glutenvrije bieren zonder glutenvrij logo wel echt glutenvrij?
Bierdoppen spaarpunten systeem
 Ben ik mijn bierdoppen spaarpunten kwijt als ik artikelen retourneer of mijn bestelling annuleer?
 Hoe kan ik bierdoppen sparen?
 Hoe kan ik mijn bierdoppen inwisselen?
 Hoeveel is een gespaarde bierdop eigenlijk waard?
 Ik heb niet voor al mijn productreviews bierdoppen gekregen
 Volgens mij klopt mijn bierdoppen saldo niet
 Wanneer worden mijn bierdoppen spaarpunten bijgeschreven?
 Wat houdt jullie spaarpunten systeem in?
Cadeaubonnen
 Hoe lang is een cadeaubon geldig?
 Hoe vaak kan ik een cadeaubon gebruiken?
 Hoeveel cadeaubonnen kan ik per keer gebruiken?
 Is jullie cadeaubon ook bruikbaar in andere winkels of webshops?
 In welke waardes is de cadeaubon verkrijgbaar?
 Kan de cadeaubon per post worden verstuurd?
 Kan ik een cadeaubon nog inwisselen bij een nog niet afgehandelde bestelling?
 Kan ik een cadeaubon ook inwisselen voor geld?
 Welke datum staat op de cadeaubon vermeld?
 Waar kan ik de code op de cadeaubon invoeren?
 Wat gebeurd er als de waarde van de cadeaubon hoger is dan het af te rekenen bedrag?
 Wat gebeurd er met een cadeaubon als de bestelling die met deze cadeaubon is betaald wordt geretourneerd?
Mijn account
 Hoe kan ik de gegevens in mijn account wijzigen?
 Ik ben het e-mailadres dat bij mijn account hoort vergeten. Wat nu?
 Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?
 Ik heb een factuur nodig van een bestelling. Hoe kom ik hieraan?
 Ik wil mijn order annuleren. Is dat mogelijk?
 Ik wil mijn order wijzigen. Kan dat?
 Kan ik mijzelf aanmelden voor de periodieke informatie e-mail van de Glutenvrije Bier Specialist?
 Kan ik mijzelf afmelden voor de periodieke informatie e-mail van de Glutenvrije Bier Specialist?
 Waarom zou ik een account aanmaken?
Prijzen
 Ik ben in het bezit van een kortingscode. Hoe wissel ik deze in?
 Kan ik als bedrijf korting krijgen bij de aankoop van jullie bieren?
 Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?
 Zijn alle prijzen inclusief btw?
 Zijn alle prijzen inclusief statiegeld?
Overige vragen
 Hoe kan ik contact opnemen met de Glutenvrije Bier Specialist?
 Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg?
 Hoe vaak wordt de periodieke informatie e-mail verzonden?
 Ik ben op zoek naar een bepaald soort glutenvrij bier, maar ik zie het niet op jullie website staan. Kunnen jullie dit bier toch leveren?
 Is de Glutenvrije Bier Specialist ook te vinden op social media en waarom zou dit volgen?
 Ik heb een klacht? Wat moet ik doen?
 Ik heb een suggestie voor jullie webshop.
 Mijn klacht is door jullie niet opgelost. Wat nu?
 Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
 Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
 Wat staat er in de periodieke informatie e-mail van de Glutenvrije Bier Specialist?
 Wat zijn de contactgegevens van de Glutenvrije Bier Specialist?
Reclamaties
 Hoe zit het met de garantie op het geleverde product?
 Het label van mijn flesje is beschadigd of zit scheef. Kan ik een nieuw flesje krijgen?
 Ik ben niet tevreden met mijn bestelling. Kan ik mijn bestelling terugsturen en mijn geld terugkrijgen?
 Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er ontbreekt een product, wat moet ik doen?
 Mijn zending is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?
 Wat is de bedenktermijn?
Statiegeld
 Moet ik statiegeld apart afrekenen?
 Op welke flessen zit statiegeld?
 Wat doe ik met lege flessen?
Verzenden & bezorgen
 Er zijn 2 werkdagen verstreken na verzending en ik heb nog geen zending ontvangen.
 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
 Hoe weet ik of mijn bestelling (al) verzonden is?
 Hoe worden de bieren verpakt?
 Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er ontbreekt een product, wat moet ik doen?
 Is een postbus of antwoordnummer mogelijk als leveradres?
 Is levering naar een andere pakketshop dan die van DPD mogelijk?
 Is levering naar een DPD pakketshop mogelijk?
 Is levering naar een PakjeGemak afhaalpunt van PostNL mogelijk?
 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
 Kan ik mijn bestelling volgen (track & trace)?
 Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
 Mijn zending is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?
 Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
 Verzenden jullie ook naar andere landen?
 Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?
 Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
 Wat zijn de verzendkosten naar een adres in Nederland?
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies.
Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen

Wij verkopen geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar.
U dient 18 jaar of ouder te zijn om deze site te bezoeken.