de Glutenvrije Bier Specialist

Gratis verzenden boven €85,00 (NL)

Gratis afhalen in Enschede

Verzendkosten €6,50 (NL)
c3c29a36bba1412008328037968efa05.gif
Webwinkel Keurmerk
Nieuwsbrief aanmelding




Aanmelden

Indien u een klacht heeft zullen wij er alles aan doen om deze zo snel mogelijk op te lossen. Een klacht kunt u die kenbaar maken door een e-mail te sturen naar service@glutenvrijebierspecialist.nl. Vermeld in uw e-mail uw gegevens en het ordernummer van uw bestelling. Vermeld tevens duidelijk waar uw klacht overgaat en wat volgens u de gewenste oplossing is. Wij doen er dan alles aan om een passende oplossing voor uw klacht te vinden, uiterlijk binnen 10 werkdagen na de ontvangst van uw klacht.

Bemiddeling bij geschillen
Omdat de Glutenvrije Bier Specialist is aangesloten bij WebwinkelKeur kunt u bij eventuele geschillen ook terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur. Deze doet dan een bindende uitspraak. 

Hoe gaat deze geschillenregeling in het werk? De eerste stap bij een klacht is uiteraard om contact met ons hierover op te nemen (zoals hiervoor beschreven). Doe dit door de klacht duidelijk te melden aan de webwinkel, geef daarbij ook aan wat volgens u de oplossing is. Komt u er echt samen niet uit? Dan kunt u WebwinkelKeur inschakelen. Deze proberen dan onafhankelijk te bemiddelen om zo een oplossing te vinden. Na melding van uw geschil krijgen wiji hiervan een bericht en krijgen vervolgens 7 dagen om alsnog met een oplossing te komen. Lukt ons dit niet, dan kan WebwinkelKeur na 7 dagen bemiddelen. Tijdens deze bemiddeling probeert WebwinkelKeur om samen met ons en u tot een oplossing te komen. 
Mocht u ondanks deze tussenkomst geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee worden juridische kosten voor beide partijen voorkomen.


Het is het ook mogelijk om, in plaats van gebruik te maken van de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur, het ontstane geschil voor te leggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR platform. U kunt uw klacht melden via http://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie. In Nederland heeft de Minister van Veiligheid en Justitie de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (De Geschillencommissie) aangewezen als buitengerechtelijke geschilleninstantie, zoals is bedoeld in de Implementatiewet buitengerechtelijke geschillenbeslechting consumenten. De Geschillencommissie is te bereiken via www.degeschillencommissie.nl.

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies.
Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen

Wij verkopen geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar.
U dient 18 jaar of ouder te zijn om deze site te bezoeken.