de Glutenvrije Bier Specialist

Gratis verzenden boven €85,00 (NL)

Gratis afhalen in Enschede

Verzendkosten €6,50 (NL)
c3c29a36bba1412008328037968efa05.gif
Webwinkel Keurmerk
Nieuwsbrief aanmelding




Aanmelden

Verzending via pakketdienst

 
Na uw betaling wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden. Uw pakket zal in de meeste gevallen via DPD worden verzonden en is standaard verzekerd tegen verlies. Alleen de kleinste (en lichste) pakketten worden via GLS verzonden. Naar de Waddeneilanden versturen wij via PostNL.

In Nederland wordt uw bestelling doorgaans binnen 2-3 werkdagen bij uw thuis bezorgd of op en ander door u opgegeven ontvangstadres. Bij verzending naar de Waddeneilanden (via PostNL) kan het voorkomen dat het bezorgen van het bier 1 dag langer duurt. Ook rond feestdagen kan het bezorgen iets langer duren dan normaal. Verzending naar een postbus of een antwoordnummer is niet mogelijk.


 

Levering aan een PostNL-locatie (PakjeGemak afhaalpunt)


Het is mogelijk om uw bestelling zonder meerkosten te laten bezorgen bij een PakjeGemak afhaalpunt van PostNL. Handig als u niet in de gelegenheid het pakketje in ontvangst te nemen omdat u bijvoorbeeld overdag werkt of een dagje weg bent. U kunt dan zelf bepalen dat u het pakket kunt laten bezorgen op een locatie die u het beste uitkomt en op een tijdstip dat u het beste schikt.
Het laten bezorgen van uw bestelling bij een PakjeGemak afhaalpunt van PostNL is mogelijk voor alle bestellingen ongeacht het gewicht.
In totaal zijn er ruim 2.400 PakjeGemak afhaalpunten van PostNL in Nederland: er is dus altijd wel eentje bij u in de buurt, bijvoorbeeld een supermarkt of een tabakszaak op de hoek. Uw bestelling ophalen is op die manier makkelijk te combineren met uw dagelijkse boodschappen en u profiteert van de ruime openingstijden. Het zal niet meer voorkomen dat u bij thuiskomst een niet-thuis-bericht aantreft. U ontvangt per mail een trackingcode om de status van aflevering te volgen. In de regel is dit na verzending de volgende werkdag vanaf 16.00 uur. U heeft vanaf de dag van bezorging 3 weken de tijd om het pakket zelf op te halen. Als het pakket na 3 weken niet is afgehaald zal het pakket aan ons worden geretourneerd.
 
Nadat u uw artikelen die u wilt bestellen in uw winkelwagen heeft geplaatst ziet u bij het afrekenen bij de extra optie ‘PostNL-locatie (PakjeGemak afhaalpunt)’ staan. Een overzicht van alle PostNL-locaties en hun openingstijden kunt u vinden op https://www.myparcel.nl/pakjegemak-locatie. U kunt dan links bovenin uw postcode of plaatsnaam invoeren waarna de dichtstbijzijnde PostNL-locaties (PakjeGemak afhaalpunten) worden weergegeven.
Vergeet niet ons de PostNL-locatie (PakjeGemak afhaalpunt) van uw keuze door te geven bij uw bestelling! Dit kunt u doen via het "opmerkingen"-veld. Anders kunnen wij uw bestelling niet verwerken!
Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan u meegegeven worden.

 

Afhalen bij ons bedrijf

U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons bedrijf te Enschede. U betaald dan uiteraard géén verzendkosten! Nadat u uw artikelen die u wilt bestellen in uw winkelwagen heeft geplaatst ziet u bij het afrekenen bij de extra optie ‘Afhalen bij ons bedrijf in Enschede’ staan. Er worden dan géén verzendkosten in rekening gebracht.
Uw bestelling is dan op afspraak af te halen, tenzij anders afgesproken. Via e-mail of telefoon ontvangt u bericht wanneer uw bestelling klaar staat en wanneer u uw bestelling kunt komen afhalen.

 

Track & Trace code

Als uw pakket wordt verzonden ontvangt u van ons een e-mail met een link en Track & Trace code waarmee u de bestelling kunt volgen. Ook kunt u het geplande bezorgmoment wijzigen mocht u dat willen. Op zaterdag en zondag worden er geen pakketten bezorgd. Op de dag van bezorging ontvangt u een e-mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Verzending via DPD
DPD heeft de bezorg informatieservice Predict. Via DPD ontvangt u op de dag van bezorging een e-mail met hierin een indicatie binnen welk tijdsvenster van 1 uur de chauffeur van DPD langs komt om het pakket te bezorgen. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren dan wordt het pakket bij uw buren afgeleverd. Als uw buren niet thuis zijn doet DPD een briefje in uw bus waarmee u een andere bezorgafspraak kan maken via de website van DPD Nieuwe Levering.
Indien u geen afspraak heeft gemaakt voor een nieuwe levering komt DPD de volgende werkdag standaard nog een keer langs. Indien u weer niet aanwezig bent doen ze wederom een briefje in uw brievenbus waarmee u een andere bezorgafspraak kan maken via de website van DPD Nieuwe Levering. U heeft de mogelijkheid een ander afleveradres opgeven, een ander aflevermoment kiezen, het pakket bij een DPD Pickup / ParcelShop laten afleveren of u kunt toestemming geven dat DPD uw bestelling ergens neerzet. Uw pakket wordt bij keuze van een DPD Pickup/Parcelshop gedurende 8 kalenderdagen bij de DPD Pickup/Parcelshop bewaard. Na deze termijn wordt het pakket retour gestuurd naar ons. De adressen van DPD Pickup/Parcelshops kunt u via de website van DPD opzoeken.

Verzending via GLS
Indien uw pakket via GLS verzonden is kunt via de track & trace website van GLS Netherlands informatie krijgen over de tracking & tracing en het maken van bezorgafspraken. Een indicatie van het tijdsvenster waarbinnen GLS bezorgd kan worden verkregen via de speciale tijdvenster website van GLS.

Een pakket wordt idealiter persoonlijk bezorgd. De ontvanger bevestigt vervolgens dat het pakket is aangenomen door zijn handtekening in de handscanner van de bezorger te zetten. Als niemand thuis is vraagt de bezorger van GLS aan een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot. In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over de afleveropties.
Op het Niet Thuis Bericht staat een "Niet Thuis Code". Met deze code of met het pakketnummer en de postcode kan de ontvanger het pakket online volgen.
De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen wat de volgende stap is. Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:
  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.
  • Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.

Verzending via PostNL
Track & Trace van PostNL is een handige manier om uw zending met barcode online te volgen. Het enige wat u nodig heeft is de barcode en de postcode van u als ontvanger. Als de dag waarop wij de zending aanbieden bekend is, ton PostNL deze dag. Ook geven ze aan hoe laat de zending wordt bezorgt (indien mogelijk). U volgt uw zending eenvoudig online in vier stappen:
  1. Zorg dat u de barcode van uw zending bij de hand heeft. U vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar u een aankoop hebt gedaan.
  2. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Typ de barcode in zonder spaties.
  3. Vul de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'. De informatie over de locatie van uw zending verschijnt nu op uw scherm.
Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving. U kunt kiezen voor bezorging op een ander moment of bezorging bij uw dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen van de afzender, kunt u uw keus aan ons doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur s’ ochtends op de dag van bezorging.
Bezorger gemist? Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan u meegegeven worden.
Via de track & trace website van PostNL informatie krijgen over de tracking & tracing en het maken van bezorgafspraken.

Algemeen
Mocht u geen Track & Trace e-mail hebben ontvangen, dan kunt u contact opnemen met service@glutenvrijebierspecialist.nl. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk om uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail. Wij sturen u vervolgens de link toe per e-mail.

Als het langer duurt dan hierboven aangegeven zullen wij u hierover op de hoogte stellen middels e-mail of telefoon en u doorgeven wat de verwachte leverdag zal zijn. Helaas komt het soms voor dat de vervoerder er langer over doet voor de bezorging van de bestelling. De pakketten worden over de weg vervoerd, hierdoor kan bijvoorbeeld oponthoud in het verkeer voor vertraging zorgen. Hierop hebben wij helaas geen invloed.

Indien u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, neem dan contact op met service@glutenvrijebierspecialist.nl. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk om uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail.

 

Verpakkingswijze

Bier deugdelijk verpakt in doos De bieren worden verpakt in zeer stevige dozen die speciaal zijn ontworpen voor het verzenden van flessen. Flessen worden gescheiden van elkaar middels inzetstukken en verdeelvlakken. Wij maken gebruik van duurzame verpakkingsmaterialen zoals gerecylde kartonnen verpakkingsmaterialen en ecologisch afbreekbare opvulmaterialen. De verpakking is zeer degelijk en is na ontvangst nog prima te gebruiken als opslag- of verhuisdoos.

Mocht het toch een keer gebeuren dat er een flesje sneuvelt neemt dan a.u.b. contact met ons op. Dit doet u door een e-mail te sturen naar onze klantenservice via het email adres service@glutenvrijebierspecialist.nl. Wij verzoeken u een foto van de breuk bij te voegen voor een snelle afwikkeling. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. Flesjes waarvan labels zijn beschadigd of waar het label niet recht op het flesje is geplakt vallen niet onder deze regeling.

Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies.
Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen

Wij verkopen geen alcoholhoudende dranken aan jongeren onder de 18 jaar.
U dient 18 jaar of ouder te zijn om deze site te bezoeken.